Търкалящи се врати

Промишлени врати и решетки на ролки

Алуминиеви или стоманени индустриални врати и решетки

Както персонални, така и универсални

Нашите подвижни врати са универсален и уникален начин за затваряне. Те се придържат към всички съответни разпоредби и изисквания. Разбира се, монтажът се извършва в съответствие с всички европейски стандарти. Формата на профила и висококачественото покритие осигуряват на вратите атрактивен външен вид, който ще бъде от полза за вашия бизнес. При поискване се предлагат повърхности в цвят по RAL.

Ролетните врати и решетките на Novoferm са щателно тествани за сигурност. Най-често използваните размери на ролетните врати трябва да бъдат подкрепени със сертификат на TÜV, което гарантира най-високо ниво на качество от създаването на продукта до неговото разпространение. Като стандартно оборудване са тествани двигател с контролно устройство за предотвратяване на разраняване на вратата и контролен панел. Нашите ролетни врати и решетки отговарят на всички европейски критерии и стандарти.

Водещи релси и долни кантове за индустриални ролетни врати

  • Водещи релсиFS2 за ролетни индустриални врати
  • Стилните направляващи релси са от поцинкована стомана с пластмасови ленти, осигуряващи по-тихо движение на вратата; те са снабдени с широко уплътнение; могат да бъдат прикрепени чрез стоманени скоби без заваряване към всички наши ролетни врати.
    Водещи релси FS1 за ролетни врати
  • Стоманените направляващи релси за ролетни врати модел V80 и ролетни решетки тип RG са от поцинкована стомана с пластмасови ленти, осигуряващи по-тихо движение на вратата/решетката.
    Странично уплътнение за ролетни врати
  • Страничното уплътнение на направляващите релси на ролетните врати FS2 е снабдено с пластмасови ленти от вътрешната страна на вратата и кант на четка, за да предпазва от въздушни течения и топлинни загуби.
    Профил на довършителните работи
  • Специфичен профил, съставен от горещо изтеглен алуминий, с еластично уплътнение за ролетни врати модели V80, TH80 и TH100.

Техническо обяснение на ролетните индустриални врати и решетки

Крилото на вратата е съставено от ламели, които са свързани с панти. Ламелите са разположени по такъв начин, че да не се събират валежи. Окачващите части свързват крилото с навиващия се вал. Долният ръб на ролетната врата е подсилен с профил, който отговаря на изискванията за размер на вратата. Той, от своя страна, има еластично уплътнение, което спомага за изравняване на неравностите на пода. В зоната на пантата ламелите на V80 са защитени срещу изместване.

Решетката е с формата на “пчелен кошер” и е съставена от плосък стоманен материал. Компонентите на решетката са свързани помежду си със здрави панти. Долният ръб на решетката е подсилен от стоманен ъгъл, който е пропорционален на нейната ширина.

Релси, които служат като водачи: Изработени са от поцинкована стомана със заваряване или стоманени държачи за монтаж. Релсите в основната версия съдържат пластмасови ленти, които осигуряват по-тихо движение на вратата.

Вал за навиване: Той е изработен от грундирана стомана и е с подходящ размер за максимално допустимото огъване – не повече от 1/500 от дължината му. Валът е конструиран така, че да издържа теглото на вратата. Минималният диаметър на вала за по-добро навиване на ролетната врата е 168 mm.

Саморегулиращи се сачмени лагери

За използване при големи натоварвания. Те служат като опора на вала. Разположени са на конзоли. За закрепване на конзолите на направляващата шина по време на строителството на обекта се използват анкери, дюбели или заваряване, а анкерните панели трябва да бъдат предварително монтирани съгласно нашите строителни планове.

Директен монтаж на двигателя (стандартен): Електрически двигател с вградена електромагнитна спирачка, изцяло затворен в пластмасова кутия. Задвижването не изисква поддръжка и работи независимо от мястото, където е поставено. Той е вграден по начин, който е едновременно компактен и сигурен. Чрез стоманен вал мощността на задвижващия механизъм се предава на тръбния барабан. При прекъсване на електрозахранването използвайте ръчна манивела (с дължина около 300 мм) или ръчна верига за управление. Двигателят разполага с всички електрически връзки. Работното напрежение е 400 V. За двигателя са получени сертификати TUV и VDE.

Оборудване за безопасност и верижно задвижване (конкретни размери)

При прекъсване на електрозахранването, неподлежащото на поддръжка, напълно затворено и безопасно оборудване съдържа ръчна манивела или ръчна верига за управление. – подобно на директния монтаж, с изключение на това, че мощността се предава от задвижващия механизъм към тръбния барабан чрез стоманени зъбни колела и верига. Това задвижване изисква сертифициран от TÜV предпазител, за да се предотврати падането на вратата при повреда на болтовете.

Електрическа инсталация/монтаж

Нашите монтажни обстоятелства са съобразени с действащите стандарти DIN. Съгласно тях строителят отговаря за преместването и свързването на всички електрически части съгласно нашата програма, както и за захранването и хармонизирането на елементите с кабели.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on pocket
Pocket
Share on whatsapp
WhatsApp